Размер шрифта
Цвет фона и шрифта
Изображения
Озвучивание текста
Обычная версия сайта
Дзяржаўнае прадпрыемства «Мінскі метрапалітэн»
Пра метрапалiтэн
  • Кіраўніцтва
Інфармацыя
  • Графік
  • Нарматыўныя дакументы
  • Аплата праезду
Звароты грамадзян
  • Асабісты прыём грамадзян
  • Адміністрацыйныя працэдуры
  • Электронныя звароты грамадзян
Паслугі
  • Рэкламныя паслугі
  • Паслугі арэнды памяшкання
  • Аўтатранспартныя паслугі
Кантакты
  • Telegram
Array ( [SITES] => Array ( [0] => Array ( [LID] => by [NAME] => БЕЛ [LANG] => by [DIR] => /by/ [DOMAINS] => [CURRENT] => Y ) [1] => Array ( [LID] => s1 [NAME] => РУС [LANG] => ru [DIR] => / [DOMAINS] => [CURRENT] => N ) ) )
БЕЛ
РУС
БЕЛ
  • Telegram
Array ( [SITES] => Array ( [0] => Array ( [LID] => by [NAME] => БЕЛ [LANG] => by [DIR] => /by/ [DOMAINS] => [CURRENT] => Y ) [1] => Array ( [LID] => s1 [NAME] => РУС [LANG] => ru [DIR] => / [DOMAINS] => [CURRENT] => N ) ) )
БЕЛ
РУС
БЕЛ
Дзяржаўнае прадпрыемства «Мінскі метрапалітэн»
Пра метрапалiтэн
  • Кіраўніцтва
Інфармацыя
  • Графік
  • Нарматыўныя дакументы
  • Аплата праезду
Звароты грамадзян
  • Асабісты прыём грамадзян
  • Адміністрацыйныя працэдуры
  • Электронныя звароты грамадзян
Паслугі
  • Рэкламныя паслугі
  • Паслугі арэнды памяшкання
  • Аўтатранспартныя паслугі
Кантакты
    "/>
    Дзяржаўнае прадпрыемства «Мінскі метрапалітэн»
    Пра метрапалiтэн
    • Кіраўніцтва
    Інфармацыя
    • Графік
    • Нарматыўныя дакументы
    • Аплата праезду
    Звароты грамадзян
    • Асабісты прыём грамадзян
    • Адміністрацыйныя працэдуры
    • Электронныя звароты грамадзян
    Паслугі
    • Рэкламныя паслугі
    • Паслугі арэнды памяшкання
    • Аўтатранспартныя паслугі
    Кантакты
      "/>
      Array ( [SITES] => Array ( [0] => Array ( [LID] => by [NAME] => БЕЛ [LANG] => by [DIR] => /by/ [DOMAINS] => [CURRENT] => Y ) [1] => Array ( [LID] => s1 [NAME] => РУС [LANG] => ru [DIR] => / [DOMAINS] => [CURRENT] => N ) ) )
      БЕЛ
      РУС
      Дзяржаўнае прадпрыемства «Мінскі метрапалітэн»
      "/>
      Дзяржаўнае прадпрыемства «Мінскі метрапалітэн»
      • Пра метрапалiтэн
        • Пра метрапалiтэн
        • Кіраўніцтва
      • Інфармацыя
        • Інфармацыя
        • Графік
        • Нарматыўныя дакументы
        • Аплата праезду
      • Звароты грамадзян
        • Звароты грамадзян
        • Асабісты прыём грамадзян
        • Адміністрацыйныя працэдуры
        • Электронныя звароты грамадзян
      • Паслугі
        • Паслугі
        • Рэкламныя паслугі
        • Паслугі арэнды памяшкання
        • Аўтатранспартныя паслугі
      • Кантакты
      • БЕЛ
        • Сайт
        • БЕЛ
        • РУС
      • mail@metropoliten.by
      • Пн. – Вс.: с 5:30 до 00:40

      Электронныя звароты грамадзян

      Галоўная
      —
      Звароты грамадзян
      —Электронныя звароты грамадзян

      Паважаны наведвальнік!

      З 2 студзеня 2023 г.уступіў у дзеянне з дапаўненнямі і змяненнямі Закон Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 г. № 300-З «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб» (рэд. ад 28.06.2022).

      Закон Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 г. № 300-З «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб» (рэд. ад 28.06.2022) устанаўлівае падачу ў дзяржаўныя органы і іншыя дзяржаўныя арганізацыі электронных зваротаў і атрыманне адказаў (апавяшчэнняў) на іх з дапамогай дзяржаўнай адзінай (інтэграванай) рэспубліканскай інфармацыйнай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб (сістэма ўліку і апрацоўкі зваротаў).

      Доступ карыстальнікаў да сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў забяспечваецца з дапамогай сайта ў глабальнай кампутарнай сеткі Інтэрнэт па адрасе обращения.бел.

      Заяўнікі ў сістэме ўліку і апрацоўкі зваротаў:
      - рэгіструюцца з дапамогай запаўнення формы рэгістрацыі на інтэрнэт-сайце;
      - падаюць электронныя звароты і атрымліваюць адказы (паведамлення) на іх;
      - праглядаюць пералік пададзеных электронных зваротаў і статус іх разгляду;
      - накіроўваюць аператару сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў інфармацыйныя паведамленні і запыты на кансультацыю па пытаннях функцыянавання сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў.

      Заяўнікі (за выключэннем асоб, якія з'яўляюцца адміністратарамі арганізацый або адказнымі асобамі) рэгіструюцца ў сістэме ўліку і апрацоўкі зваротаў шляхам унясення ў форму рэгістрацыі на інтэрнэт-сайце наступных звестак пра сябе:
      - прозвішча, уласнае імя ,імя па бацьку (калі такое маецца), адрас месца жыхарства (месца знаходжання), абаненцкі нумар сотавай рухомай электрасувязі, адрас электроннай пошты - для фізічнай асобы;
      - уліковы нумар плацельшчыка, найменне, адрас месца знаходжання арганізацыі, а таксама прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца), адрас электроннай пошты і абаненцкі нумар сотавай рухомай электрасувязі кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты – для юрыдычнай асобы.

      У ходзе рэгістрацыі заяўнік (за выключэннем асобы, якая з'яўляецца адміністратарам арганізацыі або адказнай асобай):
      - пацвярджае абаненцкі нумар сотавай рухомай электрасувязі шляхам унясення кода пацверджання, атрыманага ў СМС-паведамленні на ўказаны нумар;
      - пацвярджае адрас электроннай пошты шляхам пераходу па спасылцы, атрыманай на ўказаны адрас;
      - прымацоўвае які належыць яму сертыфікат адкрытага ключа або біяметрычны дакумент у выпадку яго выкарыстання для ідэнтыфікацыі і аўтэнтыфікацыі ў сістэме ўліку і апрацоўкі зваротаў.

      Па завяршэнні рэгістрацыі заяўніка (за выключэннем асобы, якая з'яўляецца адміністратарам арганізацыі або адказнай асобай) сістэма ўліку і апрацоўкі зваротаў у аўтаматычным рэжыме фарміруе асабісты Электронны кабінет заяўніка.

      Заяўнік (за выключэннем асобы, якая з'яўляецца адміністратарам арганізацыі або адказнай асобай) для ідэнтыфікацыі і аўтэнтыфікацыі ў сістэме ўліку і апрацоўкі зваротаў заяўнікі можа выкарыстоўваць:
      - лагін і пароль, сфармаваныя ім пры рэгістрацыі ў сістэме ўліку і апрацоўкі зваротаў;
      - лагін і пароль, сфармаваныя ў працэсе рэгістрацыі ў нацыянальнай паштовай электроннай сістэме;
      - які належыць яму сертыфікат адкрытага ключа або біяметрычны дакумент.

      Пасля праходжання заяўнікам (за выключэннем асобы, якая з'яўляецца адміністратарам арганізацыі або адказнай асобай) працэдур ідэнтыфікацыі і аўтэнтыфікацыі сістэма ўліку і апрацоўкі зваротаў ажыццяўляе яго аўтарызацыю шляхам прадастаўлення магчымасці выкарыстання ў асабістым электронным кабінеце функцыянальных магчымасцяў, даступных заяўніку.

      Версія для друку
      • Асабісты прыём грамадзян
      • Адміністрацыйныя працэдуры
      • Электронныя звароты грамадзян
      Гарачая лінія
      Тэлефон - (017) 383-83-83
      Рэжым працы - штодня 8:00-20:00
      Прынцыпы працы "гарачай лініі"
      Рэжым працы метрапалітэна
      5:30 - 00:40
      2025 © Мінскі метрапалітэн
      Array ( [SITES] => Array ( [0] => Array ( [LID] => by [NAME] => БЕЛ [LANG] => by [DIR] => /by/ [DOMAINS] => [CURRENT] => Y ) [1] => Array ( [LID] => s1 [NAME] => РУС [LANG] => ru [DIR] => / [DOMAINS] => [CURRENT] => N ) ) )
      БЕЛ
      РУС
      БЕЛ
      Распрацоўка сайтаў - ArtisMedia

      Дадзены вэб-сайт выкарыстоўвае файлы cookie з мэтай персаналізацыі сэрвісаў і павышэння зручнасці карыстання вэб-сайтам. Файлы cookie ўяўляюць сабой невялікія файлы, якія змяшчаюць інфармацыю аб папярэдніх наведваннях вэб-сайта. Гэтыя файлы не ўяўляюць пагрозы для прылады наведвальніка вэб-сайта, бо яны з’яўляюцца тэкставымі і не з’яўляюцца выканальнай праграмай. Настроіць

      Готовые конфигурации
      Устанавливайте готовые тематики или выбирайте конфигурации. Они помогут быстро запустить сайт. Продумано все — структура, расположение баннеров, вид списка, отображение карточки товара и текст.
      Точная настройка
      Управляйте настройками из публичной части. Выбирайте внешний вид элементов и разделов, включайте, отключайте и передвигайте блоки. Изменяйте дизайн сайта в 1 клик.