Width
Height

Звароты грамадзян

Паважаныя карыстальнікі!

Перш чым адпраўляць электронны зварот, анаёмцеся з патрабаваннямі, якія прад’яўляюцца да зваротаў. 

На нашым сайце прадстаўлена магчымасць грамадзянам і юрыдычным асобам накіраваць электронны зварот на адрас  дзяржаўнага прадпрыемства "Мінскі метрапалітэн" па пытаннях, якія адносяцца да кампетэнцыі Мінскага метрапалітэна.
Электронныя звароты ў Мінскі гарвыканкам накіроўваюцца толькі з дапамогай спецыяльнай рубрыкі "Электронныя звароты грамадзян і юрыдычных асоб".
Электронныя звароты грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў (далей – грамадзян), і юрыдычных асоб адрасатам разглядаюцца ў адпаведнасці з патрабаваннямі Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 лiпеня 2011 года № 300-З "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб".

У адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 лiпеня 2011 года № 300-З "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб"  электронны зварот выкладаецца на беларускай або рускай мовах.

Электронны зварот грамадзяніна ў абавязковым парадку павінен утрымліваць:
прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку або ініцыялы грамадзяніна;
адрас месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна;
выкладанне сутнасці звароту;
адрас электроннай пошты грамадзяніна.

Электронны зварот юрыдычнай асобы ў абавязковым парадку павінен утрымліваць:
назву і (або) адрас арганізацыі або пасаду асобы, якім накіроўваецца зварот;
поўнае найменне юрыдычнай асобы і яго месца знаходжання;
выкладанне сутнасці звароту;
прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку асобы або ініцыялы кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты;
адрас электроннай пошты юрыдычнай асобы.
прадстаўнікі заяўніка ажыццяўляюць свае паўнамоцтвы на падставе актаў заканадаўства, або актаў упаўнаважаных на тое дзяржаўных органаў, або даверанасці, аформленай у парадку, устаноўленым грамадзянскім заканадаўствам;
да зваротаў, якія падаюцца прадстаўніком заяўніка, прыкладаюцца дакументы, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.

Электронныя звароты павінны быць разгледжаны не пазней за пятнаццаць дзён, а звароты, якія патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі, - не пазней за адзін месяц, калі іншы тэрмін не ўстаноўлены заканадаўчымі актамі.Плынь тэрмінаў, вызначаных месяцамі ці днямі, пачынаецца са дня, наступнага за днём рэгістрацыі звароту ў арганізацыі.Тэрмін разгляду зваротаў, які вылічаецца месяцамі, заканчваецца ў адпаведны лік апошняга месяца гэтага тэрміну.Калі заканчэнне тэрміну, які вылічаецца месяцамі, прыпадае на месяц, у якім няма адпаведнага ліку, то тэрмін разгляду зваротаў заканчваецца ў апошні дзень гэтага месяца. Калі апошні дзень тэрміну разгляду зваротаў прыпадае на непрацоўны дзень, то днём заканчэння тэрміна лічыцца першы наступны за ім працоўны дзень.

Адказы на электронныя звароты накіроўваюцца ў электронным выглядзе на адрас электроннай пошты, указаны ў электронным звароце, або ў пісьмовым выглядзе на адрас месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна або месца знаходжання юрыдычнай асобы ў выпадках, устаноўленых Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 лiпеня 2011 года № 300-З "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб".

У выпадку, калi паступаючыя электронныя звароты аналагічнага зместу ад розных заяўнікаў маюць масавы характар (больш за дзесяць зваротаў), адказы на такія звароты па рашэнні кіраўніка дзяржаўнага органа ці іншай дзяржаўнай арганізацыі або асобы, ўпаўнаважанага ім падпісваць ва ўстаноўленым парадку адказы на звароты, могуць размяшчацца на афіцыйным сайце дзяржаўнага органа ці іншай дзяржаўнай арганізацыі ў глабальнай кампутарнай сетцы Інтэрнэт (без накіравання адказаў (апавяшчэнняў) заяўнікам (пункт 7 артыкул 25 Закона Рэспублікі Беларусь ад 18.07.2011 «Об обращениях граждан и юридических лиц»). Дадзеныя адказы метрапалітэна будуць размяшчацца на старонцы «Пастаянныя пытанні».

Пакідаюцца без разгляду па сутнасці звароты, якія (па якіх):
выкладзены не на беларускай або рускай мове;
не ўтрымліваюць прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку, адраса месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна;
не ўтрымліваюць поўнай назвы юрыдычнай асобы і адраса яго месца знаходжання, прозвiшча, уласнага iмя, iмя па бацьку кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты (для юрыдычных асоб);
утрымліваюць тэкст, які не паддаецца чытанню;
утрымліваюць нецэнзурныя або абразлівыя словы ці выразы;
падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, якое вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах або ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў;
утрымліваюць пытанні, якія не адносяцца да кампетэнцыі адрасата;
прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі;
пададзены паўторны зварот і ў ім не змяшчаюцца новыя абставіны;
з заяўніком спынена перапіска.

Адкліканне электроннага звароту ажыццяўляецца шляхам падачы пісьмовай заявы або накіравання заявы ў электроннай форме тым жа спосабам, якім быў накіраваны электронны зварот.

Пры нязгодзе з раглядам Вашага звароту ў дзяржаўнае прадпрыемства «Мінскі метрапалітэн» вы можаце звярнуцца ў вышэйстаячую арганізацыю – Мінгарвыканкам – па адрасе: пр. Незалежнасці, 8.

Тэлефон гарачай лініі Мінгарвыканкама – 328-55-66 (па буднях з 09:00 да 13:00)

Звароты грамадзян

Інфармацыя

Іншая карысная інфармацыя